Post by settvandedenttool on Mar 5, 2022 2:12:53 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle Gem: Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle Gem: Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige bron ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle Gem: Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Sinds de laatste update blijft hij achter en moet ik hem de hele tijd opnieuw opstarten. 😫
Zeer vermakelijk spel niet te veel reclame die er doorheen gaat goed spel.....
Ik vind het geweldig hoe deze game je geest uitdaagt. En het spel zelf is zo leuk. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Lol. Je moet het proberen. Vijf sterren
Het is echt tijdrovend
Hoewel het spel ok is, maar het probleem is te veel reclame.
Legend of Runes: Puzzle RPG Juegos de rol vco
Kundan Kumar
Het is een geweldig spel .. hou ervan 😃
Zou 5 sterren geven, maar voortdurende verzoeken om de app te beoordelen, is teleurstellend.
Dit is gewoon een rip-off van tetris. Behalve het: heeft veel advertenties en je kunt de blokken niet draaien. Ik zal ook een soortgelijke opmerking achterlaten over andere tetris-rip-offs.
Het is een goed spel, maar er is geen niveau
Slecht algoritme, serieus, ik heb veel puzzelspellen gespeeld. Maar deze blokpuzzel heeft een zeer slecht algoritme om de volgende te spelen blokken te selecteren. Je moet je volgende 3-blokselectie-algoritme herzien op basis van de huidige status van het spel. Het lijkt erop dat jouw algoritme niet is om te testen hoe goed de speler effectief zou zijn om het blok te optimaliseren met betrekking tot de lege ruimte die overblijft, maar dat je het spel moeilijk wilt maken zonder de speler zijn/haar zet te laten optimaliseren. Slecht algoritme!!!
Het spel is zo interessant
Eindelijk een goede blokpuzzel die je een hoogtepuntspel geeft
Interessant tijdens het starten, maar niet zo veel na een paar dagen of weken, als we het spel af en toe spelen zou het zoveel beter en grappiger zijn, hoe dan ook, hou van het spel, gefeliciteerd OMG LOL GEWELDIGE HAATSOFF
Het is een geweldig spel!✨ Maar ik wou dat de punten voorbij gingen hoeveel er zijn, zoals die 3 tetris-blokken zijn 3pts, het is logischer voor mij omdat de punten gewoon verwarrend zijn 😅😂
😞spelstukken springen voor je vinger naar het bord😒...het zou goed zijn als je de stukken zou kunnen draaien 😦omdat ze zo willekeurig zijn..🤔Ik geef het een week om te zien of tech kan of zal repareren voordat ik de-installeer 11/ 1/2020 😬Ok dis gam is turn'n to💩 an tech not fix'n💩 dus ik ben weg. 8-12-2020
Het is niet slecht
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Jumboq esq
Ik hou hier niet van. Ik heb een andere eerdere versie van dit spel gespeeld en de grootte was 8 * 8, wat dit spel lastiger maakt om edelstenen op een specifieke plaats te plaatsen. Maar in deze 10 * 10 maakt dit spel zowel heel gemakkelijk als saai. Ten tweede, terwijl ik dit spel speelde, hing het veel, wat ook mijn interesse verminderde.
Waarom gaan de blokken niet waar je ze wilt plaatsen???
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Mõistatusmängud xrj
Heel lastig en moeilijk.
17:00 GMT+8
ik zal slechts 4 sterren geven als we het verliezen, toont geen toevoeging om door te gaan
Goed om te spelen
Dit is een slecht spel, maar gratis vuur is het beste
Dit spel is erg makkelijk en slecht 😆 download dit spel alsjeblieft niet 🎮🤣
Man, kost veel tijd om te downloaden... Maar het is een leuk spel. Ik bedoel veel tijd. OMG het duurde 2 uur om het downloaden te voltooien.... Gebruik alsjeblieft minder data en wifi. Hoop dat je het corrigeert..
Een leuk spel dat je interesse vasthoudt 👍👍
Heel interessant terwijl ik meer dan 1000 scoorde
Niet zo leuk.
Zo'n slechtste game😡😡😡😡😡😡 Ik kan deze zwakke game niet spelen, maak het moeilijker voor mij
Je moet de stenen van vorm laten veranderen, daar is geen knop of optie voor
Het is een fantastisch spel. Het is interessant en kan ook de kennis verbeteren.
Leuk spel. Ik speel dit spel. Ik geniet ook. Excellent.
Mijn zus is er dol op en ik haat het, daarom heb ik je één ster gegeven
Te makkelijk. Wil je uitdaging
Blokpuzzel. Wow, ik bedoel, dit spel is zo goed dat ik er veel van geniet, het kalmeert me als ik in de problemen zit
Het is een geweldig spel, ik speel het gewoon graag. Het verbetert ook onze kennis en scherpt onze hersenen en het is heel eenvoudig maar ook verslavend. 😃😃😍
Het is geweldig
Ik een tss e5, Zhang ss
Leuk spel
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Dėlionė enle
Tot nu toe is dit spel erg leuk om te spelen! De kleuren zijn levendig en houden me geïnteresseerd in het spel! Ik hou ook van de bewaardoos om je blokstuk te bewaren totdat je het op het bord kunt plaatsen! Over het algemeen kan ik mijn geest ontspannen en plezier hebben in het proberen mijn hoge score te verbeteren! Bedankt Block Puzzle 2021 voor zo'n geweldig spel!😊
Lekker simpel
Ik moet zeggen dat deze game geweldig was, maar ik vind het niet leuk
Het is een heel interessant spel, en het is van heel weinig mb en het is erg leuk voor de tijd die verstrijkt, en de achtergrond ziet er heel echt uit. Ik vind dit spel erg leuk...... download dit spel alsjeblieft. ...om te genieten🙋🙋
Het kost veel tijd om te installeren, maar het is een goed spel
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Atjautības spēles yww
Geweldig spel. De advertenties zijn wel hinderlijk.
Het is een ritje om een auto te hebben om te rijden om een auto te hebben en ik zal er tegelijkertijd zijn Ik heb geen auto dus ik kan veel geluk hebben met je gezochte t voor een goede dag op het werk vandaag en je familie een heel vrolijk kerstfeest en ik hoop van je te horen en ik wens je een geweldige dag op het strand en ik zal er maandag zijn op een goede dag en ik hoop dat het goed gaat met jou en je familie en dat je geniet van je tijd morgenochtend ben ik morgenochtend op kantoor
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Sestavljanke kwn
Super is een geweldig geweldig spel
Dit is een slecht spel
Zeer beslissende beslissingen die moeten worden gevolgd Het geeft de mogelijkheid om kritisch na te denken