Post by settvandedenttool on Mar 5, 2022 2:22:23 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Matching Dead ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Matching Dead IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel munten ▞▞▞
▞▞▞ The Matching Dead 2022 version ▞▞▞
The Matching Dead Παιχνίδια παζλ tvsb
De tutorial is te lang en maakt het spel snel saai. Al deze match 3-games zijn hetzelfde, we hebben niet zo lang tutorials nodig.
Je zit heel snel zonder energie, bijvullen duurt lang. De meeste games vullen snel aan wanneer je voor het eerst speelt, waardoor je een level omhoog gaat, energie bijvult, wat meer initiële speeltijd geeft. Niet deze. Na 30 minuten ben je uitgeput en wacht je 30 minuten op genoeg energie om EEN gevecht te spelen. $$$$$$$$$ vanaf het begin.
The Matching Dead Παιχνίδια παζλ rkbd
Dit is een kopie van honderd andere spellen met een zombiethema. Net als bij alle anderen, merk je dat je erg zwak bent, heel vroeg. Dit is natuurlijk bedoeld om je vanaf het begin dingen te laten kopen voordat je je gaat vervelen en verder gaat. Wat je ook zult doen. Geen keuze, geen apart pad of dingen om te doen, en geen plezier. Als je een ander spel gaat kopiëren, moet je het beter maken of iets aanbieden dat het vorige spel niet deed. Jullie bieden niets nieuws aan
Heel leuk
Vreselijk spel, verspil je gegevens niet door het te downloaden. Had niet veel verwacht, maar nodeloze basisbouw, helden en zo'n rotverhaal.. veel erger dan ik had verwacht, en ik had echt niet veel verwacht.
Ik kan er niets aan doen, ik ben in de 40, maar ik speel dit nog steeds elke 6 minuten ... het is absoluut verslavend
Excellent
Dus ik ga eindelijk naar schoolniveau 15 en nu wil het spel niet starten. 4 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd en niets. Ik heb er tot dan toe enorm van genoten. Een ticket indienen is geen optie omdat ik het spel niet kan openen.
Ik heb genoten, maar nu kan ik niets upgraden en het laat zien dat mijn metaal lager is dan het in werkelijkheid is.
Dit is een reguliere match 3 game. Als je succes wilt, wees dan bereid om wat geld uit te geven. Als je een negatieve recensie achterlaat, zal de ontwikkelaar de standaard zinloze bla bla bla-reactie achterlaten.
Loopt elke keer vast als ik het spel open. Ze reageren op mijn beoordelingen, maar niet in game-ondersteuning ... ze hebben hun game aan karma verkocht en kunnen het nog steeds niet goed krijgen
Ik vind het gewoon heel leuk❤️
Dit spel zal je oplichten zonder geld. Het doet alsof het helden als prijzen aanbiedt, maar in werkelijkheid krijg je avatars die afbeeldingen van helden zijn. Als je niets koopt, komt het wel goed
The Matching Dead Puzles xxr
Ninja warrior: legenda adventúr Dobrodružné meg
Raad eens! Ze maakten een roguelike toren in het spel. Ik heb veel mobiele games gespeeld, maar deze is tot nu toe de meest bijzondere.Het heldenrooster is divers en gevarieerd. Ze zeggen dat er 200 helden zijn, maar Katana Wielder is mijn favoriet. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze held kan krijgen?
Als ik dit helemaal geen sterren had kunnen geven, had ik dat gedaan. Deze app foze op de openingszet; tweemaal! Absoluut onaanvaardbaar! Ik heb snel verwijderd.
Leuk, grappig, boeiend. Ik hou ervan!
Slechts een 2-sterren omdat het lijkt alsof je moet betalen om de hogere klasse te krijgen. Ik stopte er 20 dollar in en kreeg nooit een hoge klasse. Het duurt een eeuwigheid om te bouwen en als je dat doet, zijn het nog steeds de beginnershelden. De helden die je opstijgt of maximaal bereikt, lijken minder kracht en gezondheid te hebben. Ik probeerde het en was teleurgesteld. Hoop dat ze dingen veranderen.
Te veel updates nodig
Ik geniet erg van dit spel. Ik sloot me aan bij een alliantie en maakte veel vrienden. Meer ontspannend dan ik me had voorgesteld en het is geweldig als je de tijd wilt doden. Er zijn nogal wat games met zombiethema op mobiel, maar deze is absoluut de beste, qua gameplay, graphics, muziek enz. Maar er is nog ruimte voor verbeteringen.
Moet meer oplossen dan alleen de tekstproblemen, de zombies zien eruit als smurfen, maken ze bleek of zoiets in plaats van eruit te zien als een gigantische smurf
Het eigenlijke spel zou geweldig zijn ALS het consequent werkte. Ik kan echter regelmatig niet eens spelen. Ondersteuning suggereert een netwerkprobleem, maar dit is niet het probleem. Ik heb 5G-connectiviteit en dit is ongelooflijk frustrerend. Ik zit in een actieve alliantie en verwacht een dezer dagen eruit gegooid te worden, omdat ik niet kan inloggen en mijn teamgenoten kan helpen.
Er is een probleem met de Galaxy S21. Spel werkte 2 1/2 maand maar laadt niet meer. Echt frustrerend.
Middelmatig
Het is een verslavend spel dat me blijft verrassen met het plezier
Leuk spel totdat hun server me eruit blijft schoppen. Ik ben zoveel items kwijtgeraakt wanneer het dit doet (DAGELIJKS) Ik heb geprobeerd contact op te nemen met hun ondersteuningsteam, maar ze spelen stom en als dit gebeurt, blaast het me dan uit en weigert me de gratis zoekopdrachten terug te geven, en levens terug dat ik verlies. Ik heb ze screenshots gestuurd wanneer dit gebeurt en ze VRAGEN NOG STEEDS "beschrijf alsjeblieft wanneer dit gebeurt" Ik antwoordde met Ik zeg het je elke keer dat het gebeurt. "Nog steeds geen vergoeding voor wat ik ben verloren
Ik schreef eerst dat het spel niet zou openen op 1/22. Dit is nu de 3e of 4e keer dat het spel niet opent en ik heb niet kunnen spelen. Ik heb het probleem de eerste keer gemaild en de antwoorden die ik kreeg sloegen nergens op. Ik weet niet zeker of ik in deze tijd terug kan komen. De ontwikkelaars updaten het spel niet. Ik kan alleen maar aannemen dat het nu verlaten is.
Gek
De tutorial is te lang Ik vind het leuk om uit te zoeken hoe ik moet spelen, of als ik weet hoe ik moet spelen, heb ik geen instructies nodig Haal het uit of heb een optie waar we kunnen kiezen om tutorials te doen of niet
Best een goede game, veel manieren om beloningen te verdienen, een aantal uitdagende fasen, maar als je eenmaal een niveau hoger bent, kun je er doorheen komen. Leuk verhaal en thema.
Ik speel het spel nu ongeveer een maand en ik vind het geweldig. Ik heb geen problemen gehad met het laden van de game of met mijn account in het algemeen. Ik heb geluk gehad met mijn pulls en heb de bonus twee keer gekregen, met 2 vijfsterrenjagers. Het enige dat ik zou veranderen, is hoe lang het duurt om gebouwen te upgraden en het een beetje gemakkelijker te maken om de spelers te beklimmen. De graphics zijn schattig en ik ben over het algemeen erg blij met het spel.
Kan niet eens spelen. Elke keer als het laadt, word ik eruit gegooid. Verspild geld aan een spel dat ik een maand lang mag spelen
Speel nu ongeveer een week. Heeft tijd nodig om te groeien. Als je sneller wilt groeien... PTW is noodzakelijk. Maar als je geduld hebt, zul je groeien.
Mijn vrienden vragen me om het te proberen, niet teleurgesteld
Ik geniet van dit spel.
The Matching Dead Головоломки xxds
Gespeeld om punten te verdienen in een ander spel. Ze belonen me niet alle punten die ik heb behaald. Maar ze blijven me adviseren om te blijven spelen. Waarom zou ik? Ik was bijna bij de beloning van niveau 17, maar heb nog steeds geen beloningen voor niveau 8, niveau 11 of niveau 15 ontvangen.
Geweldig spel. Makkelijk te leren, moeilijk te beheersen, over het algemeen een geweldige leuke tijd.